Θερσίτης




Η θάλασσα μου μίλησε
Είπε ο Θερσίτης.

Μου’ πε πως το παιχνίδι αυτό
Είναι βαλμένο ανάποδα
Μου’ πε ν’ αλλάξουμε τους όρους.

Γαλάζιο αίμα κι αηδίες ,είπε
Δεν ωφελεί κανέναν πια το παραμύθι αυτό
Ναι έτσι το’ πε
Παραμύθι.

Εγώ δεν το’ θελα ν’ ακούω αυτές τις βλασφημίες
Τ’ ορκίζομαι στον Δία
Έκλεινα τα μάτια να μη βλέπω

Μα ξέρετε τώρα άρχοντες
Η θάλασσα σαν θέλει
Σε πλανεύει
Σου κλέβει το βλέμμα
Και το αφήνει μοναχό στην αρμύρα της
Να δέρνεται

Έτσι κι εγώ
Δεν μπόρεσα να μην ακούσω

Κι από τότε
Κάθε που ακούω έναν Αγαμέμνονα
Να με προστάζει στη μάχη να ριχτώ
Τα πόδια μου δεν υπακούουν

Ντρέπομαι τη θάλασσα
Και δεν μπορώ να καμωθώ τον ανήξερο.

Σχόλια

Ο χρήστης ΑΡΙΣΤΕΑ (ΤΟΥΛΑ) ΜΠΟΥΤΟΥ είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης ΑΡΙΣΤΕΑ (ΤΟΥΛΑ) ΜΠΟΥΤΟΥ είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Νimertis είπε…
Τι σοκ ήταν αυτό!
Ρίγος...

αιτούμαι αδείας φιλοξενίας στο Νημερτή...

την καλημέρα μου καλή μου φίλη...
Ο χρήστης ειρήνη είπε…
φυσικά και την έχεις..

καλημέρα
Ο χρήστης Ανταίος είπε…
Όπως έγραψα και στον φίλο Νημερτή, όπου το διάβασα "Υπέροχο το πως, μέσα σε τόσους λίγους στίχους, μπόρεσε να συγκεντρώσει τόμους βιβλίων και σκέψεων!!"
Χαίρομαι που σε "ανακάλυψα", καλή Κυριακή..
Ο χρήστης ειρήνη είπε…
σ'ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια
Ο χρήστης ΑιμίλιοςEmilius είπε…
λιτό και δεμένο!
Καλό βράδυ, Ειρήνη
Ο χρήστης ΑιμίλιοςEmilius είπε…
λιτό και δεμένο!
Καλησπέρα, Ειρήνη
Ο χρήστης ειρήνη είπε…
καλημέρα Αιμίλιε

πολύτιμη η γνώμη σου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

επική ειρωνεία

Κράχτες

Νικολάι Σταβρόγκιν