venceremos !

 Τηλεκπαίδευση σε πλατφόρμα που σέρνεται

με δεδομένα του γιου μου
που αναγκάζομαι να πληρώνω απ' την τσέπη μου
λόγω βλάβης του ΟΤΕ εδώ και δέκα μέρες
με μαθητές που έχουν θέμα άλλοτε με τον ήχο άλλοτε με τη σύνδεση
παρ' όλα αυτά
η επικοινωνία με τα παιδιά
οι φωνές τους
" καλημέρα, κυρία"
" καλή συνέχεια, κυρία"
" ευχαριστούμε, κυρία"
τα ευφάνταστα σχόλιά τους στην πλατφόρμα μηνυμάτων που υποκαθιστά τον πίνακα
η προθυμία τους να μου στείλουν φωτογραφίες από τα τετράδια με τις εργασίες τους
η προθυμία τους να ρωτήσουν
η προθυμία τους να μάθουν
η ωριμότητα με την οποία αντιμετωπίζουν συνθήκες πρωτόγνωρες
μόνα τους
χωρίς καμία στήριξη από την επίσημη κυβέρνηση ενός κράτους διαλυμένου
με τα μέσα μαζικής προπαγάνδας να διατυμπανίζουν νυχθημερόν ότι για όλα φταίνε οι νέοι
με τα ΜΑΤ ξαμολημένα στους δρόμους να τρομοκρατούν, να πουλάνε τσαμπουκά
με την απειλή της αρρώστιας και του θανάτου καθημερινό πια βίωμα.
............................................................
Στο κενό μου γραμμένα τα παραπάνω, μόνο για να φωνάξω στα παιδιά μας να μην το βάζουν κάτω.
venceremos !


Σχόλια

Ο χρήστης Γκάλμπρεϊθ είπε…
Κυρια καθηγητες σαν εσας ειναι που κρατανε το ενδιαφερον μας για μάθηση ζωντανό. Και τα μαθηατα που διδασκετε (μεχρι και τα αρχαια) γινονται όμορφα συνδιασμενα με τις φιλοσοφικέες μας συζητήσεις...
Ο χρήστης ειρήνη είπε…
Αυτά τα λόγια μου δίνουν το κουράγιο και τη δύναμη να παλέψω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

επική ειρωνεία

Κράχτες

Νικολάι Σταβρόγκιν