γυμνές πατούσες

Γυμνές πατούσες
Περπατούν πάνω στο άδειο κι άγριο πλακόστρωτο
Μέσα στα τόσα άλλα πόδια
Φαντάζουν όμορφες
Προκλητική η γύμνια τους
Φωνάζει
Γι' αυτού του κόσμου
Την αφόρητη αηδία
Κι αποφορά
Μαρτυρίες γυμνές της αλήθειας
Τα μαύρα αυτά χνάρια στο χώμα που αφήνουν
Μου φωνάζουν , μου κλείνουν το μάτι ειρωνικά
Μου γελούν
Περπατούν με μιαν αυτάρκεια
Που θα 'λεγες αγγίζει την ευτυχία
Δυο γυμνές πατούσες μόνες σ' έναν κόσμο γεμάτο άχρηστα παπούτσια
Δυο γυμνά ποδάρια μόνα σ' έναν κόσμο γεμάτο οσμές από πεταμένα πλούτη
Δυο άγρια μάτια μόνα
Δυο ορθάνοιχτα, λεύτερα μάτια
Με προσπερνούν
Καλά το ξέρουν
Μάτια δεν έχω τριγύρω μου να δω

Από καιρό
Μάτια κανείς δεν έχει για τίποτ' άλλο
Παρά για το τομάρι του.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

επική ειρωνεία

Κράχτες

Νικολάι Σταβρόγκιν