πού είναι η ψυχή;

Μου λείπει η τάξη. Μου λείπουν τα μαθητούδια μου. Χθες όλη μέρα προσπαθούσα να ανεβάσω υλικό ( πόσο άψυχη αυτή η λέξη ..μα αυτό είναι μόνο..υλικό ) στην πλατφόρμα της ασύγχρονης κι αυτή να με πετάει έξω και να ψάχνω το υλικό
( πόσο άχρηστη αυτή η λέξη..μα αυτό είναι μόνο..υλικό ) και να έχει διαγραφεί από τον σκληρό μου δίσκο δουλειά ετών και να μην ξέρω τι να ανεβάσω και να πιάνω τον εαυτό μου να γίνεται ένας άψυχος διεκπεραιωτής μιας άψυχης διαδικασίας μέσω ενός άψυχου μηχανήματος που ολοένα κλοτσάει και σε πετάει έξω και να το ξέρω πως αυτό δεν είναι διδασκαλία και να κλωτσάει το σώμα μου , να νιώθω άρρωστη, και να μου λείπει η τάξη και τα μαθητούδια μου και να το ξέρω πως μπαίνουμε σε μια νέα εποχή και όπλα να την αντέξω δεν έχω.

Σχόλια

Ο χρήστης Eυαγγελία είπε…
Έχεις όπλο. Την δύναμη της σκέψης.
Μην στεναχωριέσαι, θα περάσει κι αυτός ο εφιάλτης.
Χαιρετώ σε.!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

επική ειρωνεία

Κράχτες

Νικολάι Σταβρόγκιν