περί μάσκας και άλλων δαιμονίων

 Υποστηρίζω τη χρήση της μάσκας και θα το στηρίξω και με το παράδειγμά μου, όσο κι αν μου προκαλεί αναπνευστική δυσφορία, όσο κι αν έχω συνηθίσει να χαμογελώ και θα μου λείψει το χαμόγελο των μαθητών μου, όσο κι αν το γνωρίζω πως η καρδιά μου θα πονέσει όταν μπω στην τάξη και αντικρίσω τα παιδιά, όσο κι αν διαφωνώ με τον τρόπο που αυτό επιβάλλεται, για να καλύψει την ολιγωρία και την ανευθυνότητα των ηγετών μας. Την υποστηρίζω , γιατί γιατρός δεν είμαι και οφείλω να ακούσω τους γιατρούς.

Υποστηρίζω ωστόσο ότι από μόνη της, χωρίς την απαραίτητη μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, όχι μόνο δεν θα προστατέψει τους μαθητές όσο η απόσταση, αλλά και αποτελεί μια τορπίλη που θα δυναμιτίσει τις όποιες προσπάθειες κάνουμε όλοι όσοι πασχίζουμε το μάθημα να είναι κάτι παραπάνω από έναν από καθέδρας μονόλογο.
Πιστεύω ότι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί οφείλουμε να απαιτήσουμε ΤΩΡΑ αυτό που μάς αξίζει. Ανθρώπινες συνθήκες παιδείας . Και οι συνθήκες ξεκινούν από το κτίριο. Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά πώς ανεχόμαστε τα παιδιά μας να φοιτούν σε σχολεία που στεγάζονται σε κοτέτσια, όταν οι ίδιοι εμείς απολαμβάνουμε - όσοι απολαμβάνουμε, γιατί εγώ δεν ανήκω σε αυτούς - ανθρώπινες συνθήκες εργασίας. Ξεσηκωθείτε και ζητήστε επιτέλους το αυτονόητο.
...........

"Η σχολική στέγη είναι ένα ζήτημα τεχνικό. Έτσι είναι και δεν υπάρχει τρόπος να αλλάξει."

Ανερυθρίαστη παραδοχή της μιζέριας όλων αυτών που κινούν τα νήματα της ζωής μας. Ούτε σε καιρό πανδημίας ιδρώνει τα αυτάκι τους. Και τα εκστομίζουν αυτά καθισμένοι αναπαυτικά στις πολυθρόνες τους, στα κλιματιζόμενα γραφεία τους, στα υπερσύγχρονα κτίρια που καλύπτουν την οσμή του σάπιου που αναδίδει η ανάσα τους.

Ο αγαπημένος Ντίνος Χριστιανόπουλος είχε απευθυνθεί στη συμπαθή κ. Τσαπανίδου ( καμία ειρωνεία στο επίθετο ..την συμπαθώ ) σε τηλεοπτική συνέντευξη στον sky :

" Εύχομαι το ψωμί σας να το βγάζετε εντίμως. Εάν δεν το βγάζετε εντίμως, ήδη έχουμε μεγάλη απόσταση και διαφορά..."
.....................

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

επική ειρωνεία

Κράχτες

Νικολάι Σταβρόγκιν